Skal du ut og reise snart? Har du sett deg lei av anmeldelser som enten er overraskende positive eller utrolig kritiske? Er det ikke veldig frustrerende? I denne artikkelen skal vi gå nærmere inn på hvorfor det er viktig å legge igjen konstruktive kritikker av hoteller.
Du hjelper andre
Det å hjelpe andre kan gjøres på så utrolig mange forskjellige måter. Det å legge igjen konstruktive kritikker hjelper både hotellet og andre mennesker som ønsker å booke der.
Måten du hjelper hotellet på er at de skjønner hva de må forbedre seg på. Dette gjør at du kan få en bedre opplevelse neste gang du reiser dit, eller du kan hjelpe andre å få en bedre opplevelse.
Måten du hjelper andre gjester på, er at de kan se en reflektert kritikk som ikke er for unyansert. Det er lett å bare legge igjen negative kommentarer når man har hatt en dårlig opplevelse, men hvem hjelper det egentlig?
Les andre anmeldelser
Noe vi anbefaler deg er å lese andres anmeldelser for å finne ut hvordan du kan være konstruktiv. Det er ofte mye lettere enn man skal ha det til. Det å ha kontroll på sine egne følelser og ikke la dem skinne igjennom i anmeldelser er noe mange av oss kan bli utrolig mye flinkere på.
Hvor mange ganger har du ikke hatt lyst til å legge igjen en negativ kommentar på en dårlig kundeserviceopplevelse? Men hvor mange ganger har du gjort det og faktisk fått en god tilbakemelding? Se på disse rare anmeldelsene og du vil skjønne hva vi mener!
Det er spørsmål vi anbefaler at du stiller deg selv, for det at du ikke gjør det gjør at du kan bidra til at andre får gode opplevelser. Det er nettopp derfor du bør være konstruktiv i det du skriver, for å være til hjelp for andre.